Termometr w głowicy, po co to komu?

Ogólnie o rektyfikacji, budowa sprzętu, rodzaje wypełnienia itp.

Re: Termometr w głowicy, po co to komu?

Nieprzeczytany postprzez seneka25 » 21 gru 2016, o 22:05

siedestyluje napisał(a):2. Półkowa :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: Jak chcesz do smakówek to i na AAbratku zrobisz to samo, wystarczy tylko viewtopic.php?f=9&t=331 a jak do rektyfikacji to połkowa do pięt nie dorasta.
Jak miałbym sobie zrobić z półkami rzeczywistymi to tylko po to abym miał się czym pochwalić/wykazać. Wypicowałbym ją aż by się świeciła jak psu jajca postawiłbym w salonie dla ozdoby.
Było to dobre ale kilkanaście lat temu jak nie weszły półki teoretyczne. Ale Boxerek się naczytał i musi to mieć. Kto bogatemu zabroni jak mawiał klasyk

Rzadko uczestniczę w tej gównoburzy ale tym postem ostatecznie przekonałeś mnie że wypowiadasz się o czymś bo tak Ci się tylko wydaję. Powiedz mi ile prowadziłeś destylacji na krótkiej rurze i głowicy a ile na półkowej że się wypowiadasz.Ja mam już porównanie. NIGDY prowadząc proces z takim refluksem że kapie Ci 92% nie uzyskasz takiego aromatu i słodyczy destylatu jak przy półkowej.Wykapie Ci jedynie oskalpowany z zapachu bimber. Tak więc kurwa nie obrażaj mnie pisząc takie brednie bo w tym temacie gówno wiesz. Zero praktyki ale mądrzysz się jakbyś był jakimś guru destylacji rektyfikacji.
Avatar użytkownika
seneka25
 
Posty: 23
Dołączył(a): 14 wrz 2014, o 21:29

Re: Termometr w głowicy, po co to komu?

Nieprzeczytany postprzez siedestyluje » 22 gru 2016, o 09:13

Czujesz się obrażony sam obrażając mnie na innych forach gdzie nawet nie mogę się bronić. Brawo, postępuj tak dalej.
Wydaje Cię tylko bo nie robiłeś OPWS i nie robiłeś na zmywakach a sobie ze mnie szydzisz. To po pierwsze.
Po drugie to nie pisałm do Ciebie. '
A po trzecie smakówka to sprawa gustu i guzik Ci do tego jak jak ja robię i jak mi smakuje. Belka--------->oko.
Mogę się a kim sprzeczać o czystą bo to można sprawdzić, ale żeby się sprzeczać o smakówkę to trzeba być chyba debilem.

Maroiusz. Ja bym odebrał najpierw przedgony potem zmniejszył moc i odbierał bez refluksu a nawet bez wypełnienia.
Półki bardziej oczyszczają destylat ze smaków. Ale to jest tylko moje zdanie i każdy może uważać inaczej.

Pozdr. Paweł..
siedestyluje
 
Posty: 2619
Dołączył(a): 17 lip 2013, o 11:46

Re: Termometr w głowicy, po co to komu?

Nieprzeczytany postprzez seneka25 » 22 gru 2016, o 09:58

Nie będę się przepychał. Napiszę tylko jedno.Zanim wyrazisz opinię sprawdź w praktyce. Bo to co Ci się wydaję może być dalekie od rzeczywistości.
Avatar użytkownika
seneka25
 
Posty: 23
Dołączył(a): 14 wrz 2014, o 21:29

Re: Termometr w głowicy, po co to komu?

Nieprzeczytany postprzez Asus » 22 gru 2016, o 09:59

Jesli twierdzisz ze smakowki to rzecz gustu to po jakiego grzyba atakujesz kolumne polkowa ( pewnie dlatego ze znow ktos wymyslil cos madrego rozwinal nasze hobby a nie byles to Ty I zal Ci dupe sciska oraz po to jak kazdy widzial zeby sprowokowac boxera)
Dobrze ze dales sie przrlonac do termometru na glowicy tzn wytlumaczyli Ci po co on jest bo Twoja niewiedza niezle mnie bawila.

Druga sprawa wracsjac do kolumny polkowej nie mialem z nia doczynienia ale z tego co chlopaki pisza to zdaje w 100% egzamin wiec jak Ci sie cena nie podoba podoba to zamilcz

W sumie to moglbys sobie sam zrobic po cenie materialu tylko trzeba umiec cos takiego zrobic .

A teraz apel do wszystkich nie piszcie z nim bo to nie ma sensu ( chociaz z tym termometrem jakos ppd koniec dalo sie z nim powymieniac spostrzezenia) ale to bylo przez chwile . Teraz nie ma co pisac to znow zaczepki szuka zeby tylko sie z kims posprzeczac .
Niestety taka prawda Pawle ty oprocz gownoburz nie masz nic pozytecznego zeby wnies do naszego hobby.
Pawle nie zastanawialo Cie nigdy czemu tu Twoi nowi klienci nic nie pisza przeciez tylu ich masz?
Asus
 
Posty: 383
Dołączył(a): 21 maja 2016, o 13:48

Re: Termometr w głowicy, po co to komu?

Nieprzeczytany postprzez lizard » 22 gru 2016, o 10:34

Asus napisał(a):Dobrze ze dales sie przrlonac do termometru na glowicy tzn wytlumaczyli Ci po co on jest bo Twoja niewiedza niezle mnie bawila....

Asus niezły optymista z Ciebie :)
lizard
 
Posty: 157
Dołączył(a): 12 sie 2016, o 12:35

Re: Termometr w głowicy, po co to komu?

Nieprzeczytany postprzez siedestyluje » 22 gru 2016, o 11:07

Seneka. Myślisz, że nie piłem wyrobu z półkowej? Jak tak to się grubo mylisz. No ale oczywiście nie wolno mi nic złego powiedzieć bo Ty masz taką.

Asus. Tylko staram się sprowadzić ludzi z kosmosu na ziemię i nic więcej. Absoluckik można robić lepiej taniej szybciej niż wy i tylko tyle.
Jak to nic nie wnosi to przepraszam.

Pozdr. Paweł.

Ps. Bo widzę, że Lesgo znów się udziela. Osobiście mnie nie przekonałeś, nadal uważam że nie potrzebuję termometru w głowicy.
Będę wspawywał tylko dla was, dla takich hobbystów jak Ty, którzy z tego korzystają. Nic mi nie ubędzie jak dam termometr w głowicy.
siedestyluje
 
Posty: 2619
Dołączył(a): 17 lip 2013, o 11:46

Poprzednia strona

Powrót do REKTYFIKACJA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość